mandag den 1. august 2011

en længere en af slagsen




I må virkelig virkelig undskylde, at jeg ikke har fået blogget!

Som sagt kom vi jo hjem fra Kroatien klokken 3 søndag nat eller mandag morgen, om man vil. Jeg fik pakket ud mandag og Andreas tog hjem. 
Tirsdag eftermiddag vendte vi bilen mod Nordjylland for at besøge mine bedsteforældre i Hadsund, der spiste vi lækker hindbærlagkage og sov. Onsdag morgen stod vi op og spiste morgenmad og pakkede sammen, for at køre lidt længere op til noget i nærheden af Skallerup Klit.. Der havde min moster, onkel og deres fire børn lejet et sommerhus. Det var S-K-Ø-N-T at se dem igen!!! De andre badede lidt og min kusine (13) og jeg kørte en cykeltur og købte jordbær. Senere på dagen fik vi overtalt vores mødre til en lille shoppingtur til Hjørring. I Nordjylland på det tidspunkt er der fyldt med svenske, norske og alle mulige andre internationale unge fodboldspillere, da der var noget der hed Dana Cup. Vi endte i et center der hedder Metropol, altså min kusine og jeg, og jeg fik købt en del ting på udsalg i H&M! Men mit kabel til mit kamera er stadig ikke dukket op!! :-( Vi spiste noget mad og mine kusiner og jeg så "What a girl wants".. Ved tolvtiden tog vi hen til det værelse vi havde lejet på et vandrehjem i Hirtshals og overnattede, der var også fyldte med fodbolddrenge!
Torsdag tog nogle af os til Lønstrup og andre til fodboldkamp, da min ældste kusines klasses drenge skulle spille mod et andet hold fra Norge og de vandt! Min kusine ville have været med der, men ville hellere være sammen med mig :-D Der fik jeg også købt en smule.. Jeg har bare så meget at vise jer! :O Da vi kom hjem så vi film og hyggede os med frugt og chips. De andre badede og jeg tog billeder og gravede et hul til min mindste fætter (5). Jeg nød, at se både Elisabeth (13) , Johanne (7), Casper (14 (15)) og Richard (5) igen!! Men heldigvis skal vi allerede se dem igen til september til Caspers konfirmation!!

I fredags var jeg i biografen med Andreas og så anden del af den sidste Harry Potter. Det er mærkeligt, at den er slut, den serie har ligesom været en del af ens barndom, hvis i forstår? Jeg har altid set dem i biografen og nu er det slut?!. 
Bagefter tog vi hjem og spiste og sov. Lørdag tog vi til Havnsø og til det der hedder minifestival, og dem der har læst bloggen fra nogenlunde start vil vide, at det var til den festival sidste år, vi mødte hinanden for første gang. Det er lang tid siden og jeg har nydt hver et øjeblik siden. Vi har 10 måneders dag på onsdag! Det vil også sige, at det er lidt over et år siden bloggen blev startet/født/oprettet, men jeg kan desværre ikke huske den rigtig dato :S  Vi sov hos Andreas og hyggede med hans mor, hendes mand og nogle af deres venner. I går sov vi hos mig og Andreas tog med min far på arbejde i morges, nu vil jeg pakke færdigt!

Men nu til en kedelig nyhed for jer, jeg tager op til nogle veninder i Nordsjælland senere i dag og kommer hjem lørdag, så jeg får nok ikke blogget i en lille uges tid, det må i meget undskylde!

Ingen kommentarer: