tirsdag den 26. juli 2011

26. Juli




En hurtig opskrift på det i ser ovenover.
Grill bananen til den er sort udenpå, skær den op og nærmest åben den, put puddersukker/brun farin henover, hæld lidt contreu i og derefter en masse flødeskum. Det smager rigtig godt, men hver person kan højest spise en!



Jeg ligger her i min seng og har ondt i maven ad helvede til, jeg ligger med varmepude og bogen "pige i tyverne" af Sophie Kinsella. Mit værelse ligner et bombet lokum, der er tøj over det hele. Senere i dag tager jeg til Jylland til på torsdag over til mine bedsteforældre og min moster og onkel og deres børn fra Norge er i sommerhus derovre, det er over et år siden jeg har set dem, så jeg glæder mig!!! På lørdag tager jeg op til Nordsjælland hos Natalie og Helena i en uge, så meget blogging bliver det ikke til, kun fra min mobilos. Men jeg har en masse nye køb og nogle boganmeldelser til jer. Og så starter jeg jo på gymnasiet :-D


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer: