lørdag den 13. august 2011

Afskedsfest nr. 2..

Som sagt var jeg jo også til afskedsfest sidste fredag hos en af mine veninder der hedder Lisa. Lisa tog i tirsdags et år til Michigan :-( Men der blev holdt fest af hende og Helena, som holdt 16 års. Natalie og jeg havde hjulpet med teltet, men dagen derpå havde vi bare ligget i sengen og snakket og lagt ansigtsmasker :-) Vi tog hen til festen en time før, men folk kom ikke lang tid efter os. 
Vi snakkede en smule med en masse og igen mødte jeg en hel masse søde mennesker! Blandt andet gik jeg op og endte med at sidde og snakke med 5 fremmede, hvor en af dem havde stalket nok til at vide hvem jeg var ;-) Der var utrolig mange 8. klasser, altså dem der bliver 9. klasser nu. Det var ret sjovt, for normalt snakker jeg ikke med folk der er yngre end mig selv, ikke at jeg ikke gider at snakke med dem, det har vi bare aldrig gjort på de skoler jeg har gået på. Men der mødte jeg tre og sad på trappen og snakkede med dem i lang tid, og det var vildt hyggeligt! :-D 
Klokken blev rigtig mange og nogle sov slet ikke, jeg sov fra klokken 6 til klokken 9, og drengene på hver sin side af mig havde henholdsvis tandpasta eller kuglepind i hovedet, men søde Oliver havde lovet mig at lade mig være! Awr! Vi stod op og på det tidspunkt var alt jo sjovt! :-D Da kun få havde fået et par timer på øjet! Klokken 13, tog en del af os bussen sammen og gik hjemad! :-) 
Da Natalie og jeg kom hjem lagde vi os i sengen og sov et par timer, så tog vi makeup af og sov lidt mere, vi spiste aftensmad og satte os på computeren og hørte musik og drak te. Jeg faldt i søvn og klokken 3 vågnede jeg og vendte mig rigtigt. Vi sov længe og pakkede og gik i bad og så kørte Natalies mor mig til færgen. Der var et kvarter endnu, så Natalie og jeg satte os og snakkede. Vi sagde farvel i lang tid, da jeg jo ved at jeg ikke ser hende før om et år. Men så snart jeg var på færgen begyndte jeg at tude. Da jeg så min far på den anden side, tudede jeg igen. Min farmor var med, så vi spiste alle en is og jeg fortalte. Vi kørte hjem og spiste og så smuttede jeg under dynen!

Ingen kommentarer: