lørdag den 13. august 2011

3. skoledag.

I går skulle vi mødes på skolen klokken 8.45. Derefter var der idrætsdag til 14:30. Jeg startede ud med beachvolley, eller vi var fem tøser der så mere på end spillede, og så var det drengene der spillede. Bagefter var der pause og så var der dans i salen sammen med en hel masse andre. Det var en instruktør fra København. Vi lærte at bootyshake, noget house og en lille koregrafi. Mie, Sabrina og jeg stillede os helt foran og skulle danse, men andre blev også hevet helt frem, alle kan jo ikke danse op ad væggen ;-) Der dansede vi et godt stykke tid og i stedet for at være generte og se dumme ud, havde vi det virkelig sjovt og så måske dumme ud, men ja, sjovt var det! :D 
Bagefter var der dans oppe på kostskolen med endnu en instruktør fra København, de skulle blandt andet undervise i fitnesskirken, som er en kirke der er lavet om til dansestudie :-) Han hed Boris og lærte os noget der hed popping, det var virkelig sejt og sjovt! Da det var slut hentede min mor mig og vi kørte hjemad. Da jeg kom hjem koordinerede jeg pizzabestilling med Mie, gik i bad og bagte muffins :-) Jeg nåede lige præcis ud på skolen til showet om aftenen. Jeg nåede dog ikke at være med :-( Jeg hentede pizzaer, og som vi ikke havde fået at vide, skulle vi først spise klokken 19 :( Men vi så de andres shows, og nogle var bestemt sjovere end andre. 
Vi spiste klokken 19, eller de andre gjorde, da jeg ikke kan tåle pizza. Vi spiste mine medbragte muffins og de kunne godt lide dem! Vi tog en heeeeeeel masse billeder. Og vi fik malet vores maleri. Det var vildt hyggeligt! Da alle shows var færdig blev der kåret vindere. Vi vandt tre poser snickers for at være 33 personer inde på et meget lille toilet allerede den første dag! Bagefter tog jeg toget hjem med Sabrina, det viser sig at hun bor virkelig tæt på mig!! :-D

I dag skal jeg bare se om jeg kan få billederne ind på computeren, jeg har nemlig fundet mit usb-kamera stik :D Og ellers skal jeg se film, min krop er smadret efter i går! I går mistede jeg blandt andet mit dæksel til mit kamera :-(

Ingen kommentarer: