søndag den 6. november 2011

uge med knald på

grov chokoladeboller

Jeg har simpelthen ikke fået blogget hele ugen, da jeg næsten ikke har været hjemme...
I søndags bagte jeg grovboller med chokolade. Og om aftenen tog jeg i biografen med Mie og så "noget i luften". Da det var biografernes festdag var der halv pris o så var det forpremiere, og jeg ville super gerne se den! Den har premiere d. 10. november, og den er klart pengene værd! Det er en komedie/romantisk og julefilm, den er skøn! I rollerne er blandt andet Linda P, Robert Hansen, Tommy Kenter og Christiane Schaumburg-Müller. Og så er der jo en masse julestemning!!! :-D Jeg kom så sent hjem søndag, men altså jeg hyggede mig! :-)

Mandag var jeg i skole og der dansede vi lancier i idræt og ellers havde vi til klokken 15:25, men det var faktisk en udmærket dag. Jeg blev desuden spurgt om jeg ville være med til at lave gallashowet næste år, på grund af min dans. Efter skole var jeg til dans og kom hjem klokken 21. 

Tirsdag mødte jeg i skole og havde timer til klokken 12:50, men så var de to første timer aflyst, derfor smuttede vi i spar og købte pebernødder og op til skolen og spise dem og lave lektier og det hele var skide hyggeligt. Så havde vi tre timer og så havde vi fri. Jeg skulle til status på arbejdet klokken 17, men kunne ikek orke at tage hjem, så jeg endte med at snakke med Katrine og Laurits oppe på skolen og få et lift af Katrine ned til byen, hvor jeg købte en sandwich, spiste den og tog på arbejde. Jeg var på arbejde fra 17-21 og vi havde status, hvilket var super sjovt! Klokken 22 hentede min mor mig på stationen.

Onsdag, torsdag, fredag og weekenden kommer i næste indlæg :-))

Ingen kommentarer: