søndag den 30. oktober 2011

se min kjole

Måske gallakjole / H&M / 199 (399)

H&M / 129

Da jeg var på arbejde i går fra 9.15 til 14:30, havde jeg en lille pause på 15 minutter, jeg susede op i skabet og hentede den øverste sag og prøvede den og kaldte på Vicky.. Vi havde gået og snakket om gallakjoler, men problemet er, at hvis du går ned i byen og finder en er man 100% sikker på, at man ikke er den eneste. Den øverste kjole er fra H&M divided og en vi havde fået byttet. Den var sat ned til 200 kr og jeg købte den. I morgen suser Mie og jeg i H&M efter skole og prøver en anden en fra divided, dog en størrelse 38, men nu prøver vi! Den nederste kjole er fra H&M til 129 kr, og da jeg så den hang der måtte jeg have den med hjem. Gud hvor vil jeg godt snart have mit personalekort! 
Min fredag blev brugt i skolen med min søde klasse, bagefter musikcafé med Mie, Maria, Sarah og Pernille! Der hørte vi god musik og vi så på søde drenge. Bagefter kørte Mies far os ned i byen og smed Sarah og mig af. Jeg købte nye sko, en ny mineralpudder og så spiste vi pomfritter hos Grillshoppen. Bagefter skulle jeg mødes med en og købe en bluse, men hun dukkede ikke op. Klokken fem stod jeg hos vores gamle naboer og ringede på døren. Hele familien skulle spise derude, men jeg kom lidt før, da det ikke kunne betale sig at tage hjem. Deres ældste datter var på hjemme og det var skønt at se dem igen. Vi fik god mad, hvilket vil sige kartoffel-porre suppe, roastbeef med flødekartofler og makronbund med hindbærflødeskum. 
Maria og jeg så Vild med dans og snakkede om gallakjoler og alt muligt hyggeligt :-) Da vi sad nede i stuen og klokken var ved at være mange, kom deres anden datter, Signe, hjem! Det var også dejligt at se hende. Vi kørte hjem ved halv to tiden og hjem og i seng. 
Lørdag var jeg som sagt på arbejde og det var simpelthen så hyggeligt! Jeg var på Hennes og stod i prøverum med Patricia, og vi hyggede os alle sammen. Lige fra da jeg kom til jeg gik glad og tilfreds hjem. På vej mod stationen købte jeg blomster til min mor. Orange roser. Ellers gik min lørdag med at sove og læse en bog jeg lånte på biblioteket i torsdags. 

Ingen kommentarer: