torsdag den 27. oktober 2011

huhej hvor det går

Buksedragt / H&M / 179 // Cardigan / H&M

Endnu et dagens fra min side! Ikke noget nyt.. 
Min dag er blevet brugt på 2 x fransk, 2 x latin og 3 x drama! Bagefter i lektiecafé med Sarah og drikke te og spise digestive kiks og så fik vi lavet vores matematik aflevering til på onsdag og snakket og grint. Bagefter tog vi toget hjem og jeg gik på biblioteket og fik lånt en lydbog til to veninder og en bog til mig selv. Bagefter tog jeg i brugsen med min mor og fik blandt andet købt det nye bazar! Da vi kom hjem lavede jeg grønærter med min far og så spiste vi tidligt. Og så har jeg også fået løn i dag, det er skønt! Nu vil jeg lave det allersidste på min aflevering og afleverer den i morgen, bare for at være herre stræberagtig! :-D Ellers vil jeg finde tøj og pakke taske til i morgen og så ligge mig og læse lidt og ellers gå tidligt i seng! 
I morgen står på skole, musikcafé, et nyt (bytte) køb og en tur ud til vores gamle naboer og spise!

Ingen kommentarer: