onsdag den 26. oktober 2011

farve på benene

Bluse / H&M / 79 // Bukser / Zara / 279

I dagen bliver det et dagens fra min side. Både blusen og bukserne er rimelig nye. Bukserne købte jeg i onsdags og blusen for 14 dage siden, mener jeg.
Min dag er blevet brugt på skole, en lille tur i butikker med søde Sarah, hvilket var super hyggeligt! Bagefter var der arbejde fra 15-18, hvor jeg stod på lager og pakkede ud, det var super hyggeligt! Jeg skulle gøre det så hurtigt som muligt selvfølgelig, og jeg nåede 11/12 kasser! :O Men det med bare at stå og høre musik og hygge sig , det var rart! Jeg fik ros for mit arbejde, og det føltes skønt! :-D Ellers har jeg set Desperate House Wives med min mor og så har jeg lavet og drukket en smoothie og ellers bare slappet af og kigget lidt på en hjemmeside for nogle internationale gymnasier :-)

Ingen kommentarer: