tirsdag den 25. oktober 2011

en stille aften.

Nadia og mig

 Nu er det jo igen ved at være et par dage siden i fik et indlæg sidst, men så overdrevet meget lavede jeg heller ikke de sidste dage af min ferie. 
Fredag klokken 8 var jeg til osteopat, som betyder knogledoktor. Jeg stod op halv syv, da det tager 45 minutter at køre derop. Det tog lidt længere tid en normalt og min ryg blev knækket tre steder, men heldigvis er han en super sjov en, som jeg snakker godt med! :-) Da jeg kom hjem fik jeg mig en lur og så tog min mor, far og jeg til bisættelse. Der var utrolig mange mennesker, der var 350 mennesker. Det var helt vildt og det var smukt. Der var også mange smukke blomster! Klokken halv tre kørte min far mig på arbejde. Det var lidt hårdt, sådan efter en bisættelse, men det gik og jeg havde fri klokken 18.15, fordi vi var så hurtigt færdige. Lørdag lavede jeg ingenting, nul og nix! Jeg slettede mails, og jeg siger jer der var mange, men dem fik jeg altså ryddet op i og så ikke så forfærdelig meget andet end at surfe på nettet :-) Søndag var jeg i Havnsø og besøge Nadia og det var skøøønt at snakke med hende igen! Jeg havde lovet at tage kage med, så jeg biksede lige nogle muffins sammen inden jeg smuttede i bad og tog derud :-) Aftenen brugte jeg på at lave en artikel i engelsk om en historie vi har læst :-)
Mandag, i går, havde jeg en laaaaaaaang dag i skolen, men jeg hyggede med Mie :) Efter skole tog jeg med hjem til Mie og var der indtil dans. Jeg dansede i to timer som jeg plejer og skyndte mig ud til bussen, men da jeg ikke var sikker på stoppestedet, gik jeg længere op ad vejen og så kom bussen og jeg løøøøøb tilbage, men nåede den ikke. Men bussen holdte ind til siden, jeg blev så glad! Og jeg fortalte hende også at hun var verdens sødeste! :-D Det var en dejlig oplevelse! Jeg fik lavet fransk og pakket taske, da jeg kom hjem.
I dag har jeg haft timer til 14:30, jeg fik blandt andet min matematik aflevering tilbage med 0 fejl og et "Meget flot opgave" skrevet på! :-D I skolen hyggede vi, klippede julehjerter i matematik, lavede fransk på computerne, havde sjov latintime og lavede sudoku i nv. Efter skole var jeg hos en ven til 18 og tog hjem og fik lækker mad, æbleflæsk! Mmmh! Ellers har jeg bare slappet af og nydt, at jeg ingen lektier har for! :-))

I morgen står den på timer til 13:40 og arbejde klokken 15 til 18. Og zumba klokken 20.. Men nu vil jeg sove! Godnat alle i søde mennesker derude!

Ingen kommentarer: