torsdag den 20. oktober 2011

Offentlig transport..

Min dag har mest bestået af offentlig transport! Jeg tog mit første tog klokken 9:38 og her sidder jeg på vej hjem i mit andet sidste tog klokken 19:15.. Men heldigvis har jeg iPod, bazar og gratis aviser!
Jeg har kørt med 7 offentlige transportmidler indtil videre og jeg mangler et tog endnu.. Jeg kunne have klaret mig med seks, men der er et eller andet der er ved at blive lavet om, så først skulle jeg til Holbæk, så til Høje Taastrup, så med S-tog til Nørreport og så med bus til Nærum. Og hjemturen har stået på Nørreport, Roskilde og om lidt Holbæk og til sidst Svinninge hvor min cykel venter! Det er første gang jeg rejser så langt og indviklet med offentlig transport, og alene, men jeg har klaret det indtil videre! Billetprisen overraskede - 80 kr t/r!! :-O Fedt med HyperCard, siger jeg bare!
Men al den transport har haft et formål og jeg har besøgt en ven og det har været super hyggeligt, vi har fået snakket, drukket varm kakao og spist popcorn! :-) Jeg er næsten rask og i morgen står på fysioterapeut, bisættelse og arbejde.. Lørdag skal jeg til Køge og søndag til Havnsø :-)
Har I lavet noget spændende i dag? :-D

Ingen kommentarer: