mandag den 17. oktober 2011

sidste uge update.

Æble- og kanelmuffins med karamelglasur

Vores performance scene der hedder Frederiksberg Hospital og vi har selv lavet en lille fiks dans ;-)

Fixpoint fra nogle af de andre søde pigers performance scene

Mig i den gule der spiller en frustreret pædagog - de andre piger klapper en takt i gulvet og er små børn.

Her er de andre pigers performance scene, de klapper en takt med kostene og så er ham i midten en blomst.

Og vi alle sammen bukker!!!
 Her får i lige hurtigt min sidste uge!
Mandag: Jeg var i skole og bagefter var jeg på ultimativ-bukse-shopping-tur med min lillebror.. Drengen ejer ét par :O Så vi prøvede hele H&M, både herre og drenge bukser og fandt fem par, vi købte et par med hjem. Det øspøsregnede og mine sko og strømper var våde og jeg skulle til dans. Jeg købte et par nye strømpebukser, som jeg alligevel skulle have og tog dem med til dans, men dum som jeg er, så havde jeg givet min lillebror mine dansesko med hjem!!! Til dans er Søren og jeg ved at have styr på det! 
Tirsdag: Jeg var i skole og derefter på en lille shoppingtur med min mutti i H&M, fordi jeg havde fået sådan et bevis hvor jeg kunne købe for op til 1000 kr og få 25% og 30% rabat. Så jeg har også nogle nye ting at vise jer! :-) 
Onsdag: Jeg var på arbejde fra klokken 15 - 18 og klokken 18 tog jeg til et Bianco event med en af mine veninder og kollegaer.. Efter det tog vi på McD og jeg tog hjem lidt i ni. Det var nu meget hyggeligt.
Torsdag: Lavede jeg absolut ingen ting, fordi det havde været en hår skoledag!
Fredag: Havde vi idrætsdag, søde Sarahmus havde fødselsdag og som sagt tidligere gik det OK med hockeyen og Sarah og jeg fik sludret og grint på vores 5 km tur og inden grint og tegnet med vores rare matematiklærer! :-D Senere kom den tragiske nyhed til mig og resten af dagen var præget af sorg og trøst, jeg fik fri fra arbejde lørdag, hvilket var ret godt, både på grund af at jeg var ked af det, men også fordi jeg er blevet syg, men også denne dag blev brugt på tanker og sorg og så bagte jeg nogle muffins. Dem i ser på billedet over, det er æble- og kanelmuffins med karamelglasur! 
Min søndag gik med at blive rask og se tv og film!
I dag er blevet brugt på at rydde op på mit værelse, tømme en gammel computer for billeder, musik og dokumenter for mine forældre,  tage tøj ned, lægge det sammen og hænge nyt op, og så er min mor og jeg gået i gang med det helt store rengøringsprojekt i køkkenet! Vi har i dag tømt det rundkørselsskab med ALLE glasskåle og fade.. Dem har jeg vasket op og sorteret og sat på plads i et nyvasket skab og så har jeg sorteret vores gufskab, som indeholder slik, kiks og brød! Og så har jeg været ude at handle med min mor! 

Alt imens ugen er gået har vi haft AT-1, som bestod af dansk og vores kunstneriske fag, som i mit tilfælde er drama. Så hele fredagen i sidste uge havde vi dansk, og så har vi haft tre dages drama, hvor vi lavede vores helt eget teaterstykke ud fra en novelle der hedder "sammenstødet", både med naturalisme og performance, det var utrolig sjovt! Vi havde præmiere onsdag og det var hårdt og varmt og spændende! Og det var mange tilskuer! Torsdag var også dansk hele dagen med fremlæggelser og det var rimelig kedeligt!

Det blev et længere indlæg, men det er godt at komme i gang igen!
Og godt nok har jeg fået en lader, men min computer siger så også *bip* og bliver sort hvis jeg tager laderen/strømmen fra, så nu er batteriet kaput!

Godnat!

Ingen kommentarer: