mandag den 17. oktober 2011

personligt..



Jamen, der er sket meget siden sidst. Dette indlæg er meget personligt, så jeg håber, at I vil tage godt imod det. Det handler mest om de sidste par dage, bagefter vil jeg lave et indlæg om ugen.

I fredags var jeg i skole til idrætsdag, jeg var på hockeyholdet og vi vandt en kamp og spillede en uafgjort og så gik vi videre og den tabte vi så. Så gik jeg 5 km med Sarah, egentlig skulle vi løbe, men det magtede vi ikke! Efter idrætsdagen hentede min far mig og kørte min bror og jeg hjem. På vej hjem fik jeg noget forfærdelig at vide: En af min mors bedste veninder var død om formiddagen, 44 år, det vil sige, at min mor er fuldstændig knust og mest af alt lignede en zombie både fredag og lørdag. Jeg har trøstet hende alt hvad jeg kan, siddet hos hende når hun græd og det er hårdt for os alle sammen, og især min mor! I går var hun så ude med noget mad til familien og snakke lidt med dem og hun bliver mere og mere sig selv, men inderst inde er hun sindssygt ked af det og græder stadig når hun hører det! :( Jeg vil ikke nu uddybe hvordan det skete, men hvis i spørger skal jeg nok se på det. Men i alt fald: Hvil i fred og så sender jeg mine varmeste tanker til familien!

Ingen kommentarer: