tirsdag den 18. oktober 2011

lidt bedstemor er man vel altid



Jeg er nu blevet mere syg, nu kan jeg slet ikke trække vejret med næsen, så det er bare fedt! Jeg skulle egentlig have været ude hos en ven, men det har jeg aflyst, da jeg ikke har det særlig rart :-( Min mor og jeg har sorteret blade og jeg har så fået en eller anden idé om at pille opskrifter ud af dem alle sammen, så det er jeg i gang med, jeg føler mig lidt som en ældre dame, når jeg gør det :-D No offence! Men ellers har jeg siddet med hovedet i kamilletedamp og se om det kunne hjælpe, og I må endelig sige til hvis I har tips mod forkølelse!!!
Ellers tror jeg bare at endnu en dag skal spenderes med oprydning over det hele :-) Og selvfølgelig en masse blogging! Jeg kan mærke, at det er dejligt at komme i gang igen, og så vil jeg lige hurtigt benytte lejligheden til at takke jer der læser min blog, det er skønt, at I gider!! :-*

Ingen kommentarer: