onsdag den 5. oktober 2011

en stille og rolig onsdag..

I dag har jeg været i skole til 14:30, efter skole handlede jeg mel og flødeost ind.. Jeg stod i køkkenet og bagte fra klokken 15:30 - 17:30, hvor min far kørte mig til toget. I Holbæk mødtes jeg med fem andre piger, som er de piger der har drama fra vores klasse. Vi tog på Zehros og spiste sammen og hyggede os! Klokken 19.45 stod vi ved Holbæk Teater og ventede på, at vi skulle ind og se "Kvinde kend din krop".. Det vil jeg fortælle om på et senere tidspunkt, da jeg egentlig gerne vil i seng! Stykket sluttede klokken 21:40, og jeg gik med Mie hjem. Min far hentede mig klokken 22, og da jeg kom hjem lavede jeg matematikaflevering og samfundsfagsfremlæggelsesnoter til i morgen! Da det var gjort lavede jeg italiensk marengs med min mor, og pyntede det på mine cupcakes, som jeg bagte tidligere.. Lovely! Nu vil jeg i seng, jeg er træt, og i morgen er en lang dag med skole, OD modeshow og kagesalg, fremlæggelse og arbejde, måske zumba!

Ingen kommentarer: