fredag den 30. september 2011

en helt almindelig dag...

source: piccsy.com

source: piccsy.com


Har alt i alt haft en utrolig dejlig dag! Jeg mødte klokken 8 i skole og havde to fransk timer, hvor jeg fik min franskprøve tilbage og jeg fik 10!!!!! Det er vores første test og vi skulle bøje nogle verber. Så havde vi to arbejdselv timer, hvor vi lavede dansk, og utroligt nok fik vi lavet en hel del. Men vores lærer havde så også krævet at vi skulle sende det til hende på lectio, når timen var slut, så hun kunne se vi havde lavet noget, ellers ville hun give os fravær. Så havde jeg tre timers drama, hvor vi havde en optakt til AT1, som skal indeholde dansk og vores kunstneriske fag, som i mit tilfælde er drama. Vi lavede alle mulige sove ting, vi lavede monologer og små interviews med hinanden. Vi lavede en tillidsøvelse, hvor jeg fik lov at crowdsurfe!! :O Det var vildt sjovt! Efter skole tog jeg med en fra klassen hjem og lavede en smule på vores opgave. Klokken 16, skulle jeg over med hele familien og få lavet pas! Vi var der en time!! Klokken 19 tog jeg til Krop og Kartofler, og var der til kvart over ni. Jeg havde 10 minutter på trappen og bagefter 50 enheder. Vi legede stikbold og jeg endte i kassen. Mathias havde fødselsdag, så vi fik flødeboller, det var sødt af ham! 

Måske undrer i jer over hvorfor jeg er oppe nu, men siden klokken 22, har jeg lavet dansk opgave om novellen William af Jan Sonnergaard, og jeg er stadig ikke færdig, og den er altså til i morgen. Men min studielæsningsrapport er altså færdig! I morgen står den på skole og musikcafé, hvor jeg har lovet at optage en der skal synge. På lørdag skal jeg på arbejde i H&M fra klokken 9.15 til  14.30. Og på søndag klokken 11, skal jeg på arbejde hos bageren. Men nu vil jeg slutte, så jeg kan komme i seng. Håber for jer, at I allerede ligger i jeres.

Ingen kommentarer: