søndag den 9. oktober 2011

sikke en uge...

I denne uge har jeg bare haft travlt! Jeg har lavet alverdens ting og næsten ikke haft et øjeblik at sidde stille! Mandag var jeg i skole, så fik jeg en kort lur på min mors kontor og så til et personalemøde med alle ungarbejdere i h&m, hvor vi fik alt at vide, vi gik det hele igennem, og det var skønt at få det hele at vide! Der var jeg hjemme klokken 21, tirsdag var jeg i skole, så skyndte jeg mig hjem og bagte kage til OD, som var onsdag, jeg stod i køkkenet fra 15:30 til 17:30, og klokken 17:38 tog jeg toget til Holbæk og spiste lækker mad på Zehros med de fem piger jeg har drama med. Vi fik utrolig lækker mad, jeg fik bonpasta med svampesovs, østershatte og mørbrad. Bagefter smuttede vi ned og købte lidt slik og så smuttede vi i teateret.
Vi skulle med alle de andre dramaholdene. Vi skulle se "Kvinde kend din krop", og det var et utrolig godt stykke! Der blev grint og ja, det var bare vildt godt! På et tidspunkt var de begge nøgne, sådan helt nøgne og det var sådan lidt "hov, hvad sker der her?" men altså jeg kan stærkt anbefale det!
Der hentede min far mig så klokken 23, og da jeg kom hjem lavede jeg min matematik færdig og lavede lektier og så lavede jeg marengs til mine muffins, jeg var færdig klokken kvart i et. Og havde også lavet små marengskys!
Onsdag havde vi operation bagsværk på skolen, det vil jeg lave et separat indlæg om senere, da jeg har billeder og en masse derom! Derefter var jeg på arbejde til klokken 18, og gik tidligt i seng. Torsdag var jeg i skole og da jeg kom hjem lavede jeg biologirapport, pakkede tasker til fredag og tullede lidt rundt. Fredag får også sit eget indlæg! :-)Jeg har btw også fået en ny lader, så nu kan jeg bruge min computer igen! :-D

Ingen kommentarer: