onsdag den 7. september 2011

dansebegyndelsen

I mandags begyndte jeg jo som sagt til dans igen.. Jeg kom derud og ventede meget spændt i 10 minutter, da Søren kom ud sad vi og snakkede og jeg fik mine dansesko på. Det var helt anderledes end forventet og end det jeg er vant til hos Rita min gamle danselærerinde! Det viste sig at være voksne vi skulle danse med, men det var fint nok. Vi lærte en ny chachacha, og det var ikke så svært! Da de andre øvede deres fik Søren og jeg noget nyt og det lærte vi hurtigt. I anden time, ja vi dansede to timer :-D.. Nå, men i anden time skulle vi have lært noget nyt, men hun havde ikke fået cd'en med det, så i stedet lavede vi noget "party"-dans, og hold kæft det var sjovt! Det var sådan lidt lancier blandet med folkedans :-) Danselærerinden, Lis, er en utrolig sød kvinde! Og sjov! Men altså det var vellykket og jeg tror jeg begynder til det. Jeg sad bag på Sørens cykel ned til stationen og tog toget hjem 20.42, derefter gik jeg hjem i mine høje sko i mørket alene, fordi mine forældre var i København og hente en sang! Da jeg kom hjem var mine fødder godt smadrede! Og jeg gik i seng! Men det bliver rart at begynde til dans igen, dog et nyt sted med ny partner, men Søren er flink og vi har det sjovt!

Ingen kommentarer: