onsdag den 7. september 2011

Kalve Å

Øverst og med uret: Sarah, Sabrina, Mie og Katrine (mig)

Fra venstre: Sabrina, Sarah, Mie og Katrine (Mig)
I går var hele 1.A på eskursion til Kalve Å. Der var mulighederne kør selv, cykel selv eller tag bussen og gå 1,7 km. Jeg endte med at få min cykel med og så cyklede Mie, Adam, Stine, Isse og jeg. Og der kunne jeg virkelig godt mærke min dårlig kondition. Vi cyklede vist omkring 7 km derud. I modvind! Vi fangede dyr, gik i vaders og målte tværsnit af Kalve Å. Vi fangede blandt andet iler og en skorpiontæge (som er en vandtæge). Vi skulle igennem en masse brændenælder, så vi hoppede i regntøjet. Vi hyggede os ret meget! Som I kan se på første billede lå vi også bare og nød vejret og naturen (eller nogle af os gjorde, sabrina fik ondt i hovedet af naturen).. :-D 
Vi cyklede hjemad ved tretiden, Stine, Mie, Adam og jeg. Adam skulle nå til træning så han cyklede for os og da Mie og jeg holdte pause smuttede Stine også. Vi holdte et lille pitstop ved Netto og købte iste, kakaoroulade, kinder mælkesnitte og chilinødder. Vi spiste lidt af det der og cyklede så ned til min mor med min cykel. Da vi kom hjem til Mie så vi film og spiste roulade, som også endte med at blive vores aftensmad, ret klamt egentlig! Jeg tog toget hjem klokken syv og blev hentet af min mor og endte med at sidde og skrive om musik og alt muligt andet med en og så det der nye program "Fristet"! :-) 

I får senere min mandag, min i dag, et billede og en forklaring ;-)

Ingen kommentarer: