onsdag den 17. august 2011

så blev det onsdag..

Jeg ved godt, at mine overskrifter ikke er de vildeste i verden, men jeg aner ikke hvad jeg skal kalde mine indlæg :-D Men altså igen i dag har været stille og rolig. Sabrina kom og kørte med os i skole og i de første to timer havde vi engelsk. Vi snakkede om den tekst vi havde læst og svarede på nogle spørgsmål til, bagefter skrev vi cirka en sides historie om lidt det samme emne, så han kunne se vores grammatik :-) Så havde vi to timers matematik, det var hyggeligt nok, vores lærer er flink :-D Så var der to timers samfundsfag med Leif, han er kedelig men sød nok! Det blev til en fin tegning... Så var vores fransktimer, som vi egentlig skulle have i morgen tidlig rykket til i dag, så har igen fået fri 15.25 :-( Men optur, at vi skal møde klokken 12 i morgen og så skal jeg have tre dramatimer og så på Vivaldi med de søde piger fra min gamle klasse :-) Nu vil jeg gå i seng for jeg har vildt ondt i min mave! Igen, igen, jeg ved ikke hvad der går af den :'(

Ingen kommentarer: