tirsdag den 16. august 2011

d. 16. august..


I dag har vi haft matematik, som var ganske hyggeligt. Derefter fransk, som så åbenbart først består af 20 lektioner med almen sprogforståelse? ØV! Så havde vi frikvarter og en fritime, så vi var et par stykker der tog på McD. Så havde vi geografi med Leif, som er kedelig, men meget sød, når vi griner lidt af ham, griner han med og sådan. Vi var ude og tage temperaturer, så det var ikke så krævende.Ellers har jeg ryddet op, solgt tøj på en smart gruppe på facebook :-D Jeg har lagt billeder ind på min computer fra de første skoledage og min ferie, så der kommer snart et indlæg med det. Og så har jeg taget billeder til et par indlæg med nye ting ;-) Det er personligt mine yndlings indlæg på andre blogs :-) I morgen er der otte timer, men til gengæld skal jeg først møde klokken 12 torsdag og have tre dramatimer :-) Men nu vil jeg gå ud og børste tænder og ligge mig under dynen og se en smule mere af Dirty Dancing 2!

Ingen kommentarer: