lørdag den 20. august 2011

blogaward

Jeg modtog en blogaward fra Rebekka Zaar i går! Hun har bloggen "Have you met Rebekka?", så først vil jeg lige takke hende for den :-D 

Hvordan startede "IJUSTWANTMONEYFORCLOTHES"?
Det hele startede sidste sommer. Jeg havde været på ferie, og alt det der og så var der nogle dage der skulle gå, så jeg begyndte at rydde op, jeg fordelte mine kladdehæfter og papirere i mapper med fagene og ryddede op i mit tøj og lagde det hele sammen og på plads igen. Og der var stadig en uge til skolestart, så jeg lavede en blog. 
Først på en anden hostingsite, hvor min blog hed katrineanna, så fik jeg blogger, da det andet var for indviklet. Først hed min blog RasberryRecord, der var egentlig ikke en grund, men jeg prøvede en masse af de der random generators :-) Og for et stykke tid siden ændrede jeg den til IJUSTWANTMONEYFORCLOTHES, fordi det er det jeg vil :-)

Hvis du skulle lave en blog om én specifik ting, hvad skulle det så være?
Alt, ej det ved jeg ikke? Min blog er jo en stor rodebunke om mit liv og mine tanker, så nok mig? Hvis man kan sige det, selvom hvis jeg skriver om tøj en gang i mellem, så er det jo det jeg kan lide. Og hvis jeg bager, så er det jo fordi JEG kan lide det. Men jeg ville nok ikke vælge andet, for det er svært at komme ind på noget, uden at komme ind på andre ting.

Hvad er din drøm i livet? 
Indtil videre skal jeg lige blive færdig på gymnasiet, hvor jeg har en sproglig linje. Min linje hedder Fransk begynder A, Tysk fortsætter B og Engelsk A. Ellers ved jeg ikke hvad jeg vil endnu? Måske noget med tøj? Men jeg skal i hvert fald ud og rejse en masse. Min drøm er at se hele verden med egne øjne! Jeg har allerede en aftale med et par veninder om at tage på interrail imellem 2. og 3.g. 

Hvilken blog vil du anbefale? 
Jeg vil nok anbefale Matin Midi Soir, hun skriver godt og personligt. Jeg kigger på hendes blog dagligt.

Hvilken film er din yndlings? 
Der må jeg sige "Grease"! Jeg elsker tøjet, musikken, det hele! Den er F-A-N-T-A-S-T-I-S-K! Jeg ville ønske, at jeg havde levet i den tid. At jeg måtte gå rundt i nederdele med vidde og længde under knæet. Jeg ville ønske, at jeg kunne synge, og at jeg kunne danse min yndlings form for dans hele tiden. Gå til bal! 

Jeg vil give blogawarden videre til: 

Regler!:
Man skal linke den blog man har modtaget blog-awarden fra.
Man skal svare på 5 spørgsmål
Man skal sende blog-awarden videre til 5 bloggere, der har mindre end 100 læsere.



Ingen kommentarer: