søndag den 21. august 2011

en cool fredaaag.

fra venstre: Benedicte, Mig og Sarah. Som I kan se har vi det sjovt! Billedet er fra sidste fredag aften da der var shows på skolen.

 Først kom Sabrina hjem til mig og kørte med i skole. Skolen gik stærkt, vi lavede nogle biologi spil og hørte lidt om fravær osv.. Drengene hyggede sig med at skrive ting på deres knoer og "drille" os med dem! Vi grinte lidt af Leif og havde det rigtig morsomt! Klokken 13:40 fik vi fri og jeg skulle til jobsamtale klokken 14. Min far hentede mig og kørte mig derned. Jeg snakkede med Vinnie, som hun hedder og fik at vide, at jeg ville blive ringet op senere eller mandag om jeg havde fået jobbet. Bagefter mødte jeg Simon og gik og snakkede med ham ned til hans knallert. Så tog jeg op til min mor og snakkede med hende, min far og min lillebror. Ved tretiden gik jeg ned på McDonalds for at mødes med Philip fra min klasse og nogle af hans venner. Da de gik, gik Philip og jeg mod stationen og endte med at sidde og snakke til klokken halv syv. Imens vi sad der ringede H&M. JEG FIK JOBBET! Hvis... jeg kunne arbejde klokken 15 onsdag også, og det kan jeg kun, hvis min skole ikke rykker mine fransktimer til onsdag eftermiddag :-(  Så jeg skal ned på kontoret og spørge hvad der sker og så ringe til dem. Jeg vil så gerne have det for real!!!! Jeg tog toget hjem og ja, det var min fredag.

Lørdag arbejde jeg fra 11 til 16.30 og hyggede mig med de to piger jeg arbejdede sammen med, vi fik lukket hurtigt, så det var skønt! Om aftenen havde vi gæster og fik noget nær verdens bedste dessert! En marengsbund og så ovenpå var der rabarberkompot vendt i flødeskum med groft hakket hvis chokolade! Mh-mh-mmmmh! Jeg gik tidlig i seng, eller jeg prøvede jeg endte med at ligge og se fjernsyn! Klokken kvart i seks stod jeg op og klokken syv var jeg på arbejde. Jeg fik en lur og har pakket idrætstøj og nu vil jeg gå videre med mine lektier! 
I morgen skal jeg i skole til 15:25 og bagefter være sammen med Philip :-) Jeg har en date med Mie i frikvarteret, så det bliver skønt! :-)

Ingen kommentarer: