lørdag den 20. august 2011

fed torsdag!

Line i bunden, Camilla i hvid bluse, Katrine i sort bluse og mig over Line :-)


Jeg er lige kommet hjem fra arbejde og har lige et par minutter indtil jeg skal skifte tøj og gøre mig lidt pænere og mindre arbejdsagtig til vi får gæster :-) 

Men i skal da lige høre om min ekstrem hyggelige torsdag.. Det var en lang dag til 14.30. Men jeg mødte så godt nok også først klokken 12. Dagen startede rimelig kaotisk! Jeg stod op, gjorde mig klar til skole. Jeg cyklede mod stationen og var der ti minutter før toget kom, Vibeke fra min klasse sad der, så jeg satte mig og snakkede med hende, da klokken blev 11.05, kiggede vi begge efter toget, fordi det skal køre 11.03. Men der kom ikke noget tog, vi kiggede på den der informationsskærm og der var åbenbart slet ikke et tog klokken 11.03, på grund af et eller andet. Og det der skulle køre 11.38, var ti minutter. Så gik vi jo lidt i panik, da vi begge skulle møde 12.05, og umuligt kunne nå det. Vi ringede til dem der gik på vores hold og fik ikke rigtig fat i dem til at starte med. Dog til sidst. Det endte med at hendes far skulle køre hendes lillebror til bøjletandlæge i Holbæk (heldigt for os!!), så vi blev samlet op og var på skolen klokken 12! Jeg fandt Mie og Sarah og vi fulgtes til drama. Drama var rigtig sjovt og allerede d. 4. oktober skal vi ud og se et stykke! :-D Men mere om det senere! 

Efter skole mødtes jeg med en pige der skulle købe en buksedragt af mig og bagefter tog jeg ned på Vivaldi med Line. Lidt efter kom Camilla og Katrine og så var der dømt pigehygge! Gud, hvor har jeg savnet de piger! Vi snakkede om ALT, i kender det sikkert selv! Vi blev splittet i forskellige klasser og Camilla på en helt anden skole! :( Men vi spiste og fik dessert og det var hyggeligt.. Bagefter tog vi hjem til Camillas lille nye hus, hun har før boet i lejlighed, så vi satte os i deres lille søde have og snakkede endnu mere, bagefter lagde vi os i hendes seng og da de skulle spise tog vi andre hjem. Så timerne fra klokken 15 til 20 brugte jeg på sladdersnak :-D Men det var i hvert fald en rigtig skøn dag! :-D I får fredag senere :-)

Ingen kommentarer: