onsdag den 25. maj 2011

gæt hvem der har fødselsdag i morgen?



photoboth
Hvis du gættede på mig, så fik du ret! ;-) I morgen bliver jeg nemlig 16 år og jeg har så travlt, at jeg ikke har tid til familiefødselsdag. Først skal jeg i skole til klokken 13:55, det er aller sidste undervisningsdag, det er skønt! Josephine har kage med og jeg har kage med på grund af min fødselsdag, så endnu mere kage! Efter skole tager Andreas med hjem, vi skal have min livret, mørbrad i fad med ris :-) Klokken 19 skal jeg ud at spise hos en af dem fra krop og kartofler holdet og have mine muffins med, der skal vi spise og være til klokken 21, og det er vores afslutning på denne sæson :(
På fredag er det jo niende klassernes (VORES) sidste skoledag :-D Jeg skal nok se om jeg kan tage nogle billeder af mit outfit osv.! :-D Vi skal op på skolen, lave vores show med de andre 9. klasser, kaste med karameller, have frokost og sprøjte med vand! Bagefter skal vi i Strandparken sammen med resten af Holbæk og Odsherred kommune, eller noget i den dur :-D Bagefter skal jeg hjem til Sofie og have enn lur og gøre klar til fest om aftenen, som afholdes med real skolen, så vi bliver seks eller syv niendeklasser, lørdag skal jeg holde familiefødselsdag :-D 
I dag har jeg været i skole og været sammen med en af mine venner og bag og bagt og bagt. Vi har bagt firedobbelt chokoladedej og lavet 24 muffins og en stor bradepande med chokoladekage, derefter har jeg bagt 81 pølsehorn med min mor og far som skal være natmad til på fredag :-D Nå, jeg skal lave frosting/icing/smørcreme/glasur, hvad det nu hedder :D

Ingen kommentarer: