tirsdag den 24. maj 2011

en helt almindelig tirsdag..


Okay, jeg ser lidt hm.. ud, men vi havde samfundsfag og jeg blev spurgt om dødsstraf. Stanniolen i mit hår fra i går gav dette resultat eller med lidt hjælp gjorde det! Jeg synes det blev vellykket og det er det jeg skal have fredag :-)  Der var hverken hårlak eller noget i og det sidder stadig :-) Nå, i dag har vi fået lidt mere styr på sidste skoledags showet, vi aner stadig intet om hvad der skal ske med festen og vi fik en time tidligere fri, fordi vores lærer var fraværende og så skulle jeg egentlig have været sammen med Andreas, men nej. 
I stedet tog jeg ud og købte det største vandgevær vi kunne finde med min far, vi fandt et stort et i Harald Nyborg til 88 kr som kunne rumme 1,77 liter! :O Først kiggede jeg på et der var større, det var ti centimeter længere, men kunne kun rumme 1,16, så jeg ville have den der kunne indeholde mest vand! :-D 

Så har jeg ellers bare hygget med min kat, drukket jordbær-appelsinjuice-blåbær smoothie, kigget på mine tændte stearinlys og fået lækre brasede kartofler med bacon og purløg til aftensmad. Jeg tror jeg vil finde mit tøj til i morgen og pakke et vandgevær og en cardigan som en veninde skal låne :-) Har I haft en god dag?

Ingen kommentarer: