fredag den 8. april 2011

the weekend.

I dag har jeg været i biografen med min lillebror og se Max Pinlig 2, og den er ret god! :-D I morgen skal jeg på arbejde halv seks, det var ikke planlagt, men den var ledig og jeg kan bruge pengene! :-D Bagefter kommer Linda og Fie og så skal vi til Helsinge hvor jeg skal holde fødselsdag med en af mine venner :-) Jeg glæder mig til at se Helena, Natalie, Lisa og Oliver og måske Søren :-D Søndag skal Oliver og jeg ind og se Natalie, Helena og Lisa i deres musical "Grease", jeg glæder mig! :-D 
Jeg skal desværre slet ikke se Andreas hele weekenden, da han er taget i Lalandia med sin familie, så jeg skal først se ham på onsdag!!! :( 
På fredag d. 15. april skal vores udtrækningsfag trækkes. 9. klasserne plejer at samles i festsalen og så få det at vide, men i år er vores skoleinspektør på ferie i USA, så det skal da gå ud over os, og i stedet, kommer vores viceinspektør ind i hver enkelte klasse og fortæller det :( Klokken 12 til 13:15 skal vi have idrætsdag og jeg skal spille fodbold :-(

En grum kajkage

Today I have been to the movies with my little brother and watched "Max Pinlig 2". Tomorrow I am going to work at 5.30, and after that Linda and Fie are coming. And then vi are going to my birthdayparty in Helsinge. I am looking forward to see my friends up there. Sunday Oliver and I are going to see a musical some of my friends are in, it is "Grease". On friday we are having 1 hour and a quarter P.E. day.

Ingen kommentarer: