tirsdag den 12. april 2011

Jeg har lige fået blogget siden fredag, og det beklager jeg! :-) 

Jeg havde en fantastisk fødselsdag med Oliver, jeg fik set Helena, Natalie, Oliver, Oliver og Lisa, og så mødte jeg en masse nye rare mennesker og havde en masse dejlige veninder omkring mig! Vi ankom til Helsinge klokken 17, og hyggede bare med drengene og spillede fifa, gæsterne kom klokken 20 og dem der havde spillet musical kom ved 23 tiden, og det var bl.a. Natalie, Helena og Lisa. Vi dansede, hyggede og det hele var rigtig godt! Vi fik frikadeller og de pizzasnegle som jeg havde bagt. Jeg gik i seng klokken kvart i fire sammen med 5 andre, og sov til klokken halv ti, de andre blev oppe lidt endnu. Der var et par stykker der overnattede + alle mine veninder. Om morgenen ryddede vi op, Linda, Oliver og jeg. Senrer støvsugede Oliver og jeg vaskede gulv! Klokken 13, blev mine veninder hentet. Og klokken halv to blev Oliver og jeg kørt til musical og Cæcilie blev kørt til bussen mod Århus. Vi kom halvanden time før, men kom bare backstage ;-) Musicalen var Grease og den var virkelig god! Lisa og Natalie var dansere, Rikke var hende der spiste meget i Pink Ladies, og Helena var Rizzo og havde to soloer, det gjorde hun rigtig godt! Den startede klokken 15, og varede 2½ time! Så vi kom hjem ved halv seks tiden. Jeg blev hentet klokken seks, men min far endte med at sidde og snakke med Olivers forældre i en time, så vi havde også mere snakketid! :-D I går var jeg til dans for måske sidste gang, på fredag er der generalprøve og lørdag er der afdansningsbal. 

lige et billede fra i lørdags! linda havde lavet smukke krøller på mig :-)
Jeg har fået min tomato kjole fra asos, men den er slet ikke som forventet, så den ryger tilbage igen! I dag har jeg også fået et par andre ting! I dag har jeg været sammen med Katrine fra min klasse, og det er lang tid siden sidst, så det var rart! :-D I får min påskeferie en anden dag! ;-)

Ingen kommentarer: