torsdag den 14. april 2011

Kongelig dåb.

Mig og min dansepartner :-)
Lige nu sidder jeg i min seng og er halvsyg, jeg har ondt i maven og har haft det siden i går aftes, så jeg sidder med min varmepude.. Jeg sidder og ser Kongelig dåb og har set det siden det startede klokken 12, og det er ret hyggeligt at se på! :-) Som en hver anden vil jeg give mine bud på navne: Valdemar og Matilde
Jeg har næsten fundet min anden gallakjole, da den første jo blev sendt tilbage :-) Men jeg skal lige have den bestilt! Jeg har også næsten fundet min sidste-skoledag kostume, jeg enten låner det af en, eller køber et selv :-) 
I morgen får vi vores udtrækningsfag at vide, og jeg glææææder mig som et lille barn!!! :-D Der er også generalprøve og så lørdag skal jeg hjem til Linda og hun skal lave mine krøller, så hjem og have kjolen på og videre til afdansningsbal :-D

Ingen kommentarer: