torsdag den 21. april 2011

påskeferie

det er altså ikke fordi jeg ikke gider at blogge, jeg vil bare hellere nyde vejret når jeg får fir fra arbejde :-) Så vi tager det fra en ende af..
Lørdag var jeg som sagt til afdansningsbal og Linda satte det smukkeste hår på mig, vi var helt oppe at køre over det og jeg glæder mig allerede til, at jeg også skal have det til galla :-D afdansningsballet gik forrygende og det var supper hyggeligt - dog lidt trist at tænke på, at det måske var mit sidste :-( Søndag var jeg bare sammen med Andreas og hyggede :-) Mandag var min lillebror og jeg på min mors kontor for at få taget billeder til vores portrætter der skal males, senere var jeg til fysioterapeut og vi var ude at få en is og endnu senere blev jeg kørt ud til Andreas og sov der :-) Tirsdag fik jeg morgenmad på sengen af Andreas og så blev jeg hentet ved 12 tiden, klokken 14 var jeg på arbejde til klokken 18 :-) Onsdag, altså i går var jeg på arbejde fra klokken syv til elleve, og så kørte vi til københavn, jeg fik en ny bue på overmunden og så fik jeg bøjle på i undermunden, bagefter var vi et smut på Strøget og jeg fik købt lidt godt med hjem - som i får lov at se senere ;-) I dag har jeg været på arbejde fra 7 - 12 igen, og så har jeg ligget i solen og i min seng, mine smerter i munden er ekstreme og jeg kan intet gøre :-( Jeg er gået i gang med en ny bog og ellers lever jeg at bløde boller jeg river i stykker, yoghurt og suppe :-) 

Hvordan går jeres liv? :-)

I have not been on the blog lately, but I am enjoying the awesome weather :-) I have been working and I got the rest of my brace on.. My teeth hurts and I am living on yoghurt, soup and soft buns :-)

Ingen kommentarer: