fredag den 15. april 2011

fredag

I dag startede med udtrækningsfag i biologi, så da geografi blev trukket behøvede vi ikke at have biologi! Så vi lavede blå bog, i fysik sammensatte vi grupper til vores mundtlige prøve i fysik :-) I matematik havde vi ingen lærer, han kom ikke :-) Klokken 12.30 begyndte idrætsdagen, jeg fik lov at stå på mål og vi spillede fem kampe, vi vandt tre, spillede en uafgjort og tabte en. Men der røg kun et mål ind på mig. Bagefter fik vi vidnesbyrd og karakterer og så fik vi ferie :-D Vores matematiklærer gav mig og to veninder en lift til McDonalds hvor vi mødtes med to andre veninder. Efter det gik Natascha og jeg i banken og fik indløst mine checks med de penge jeg fik tilbage i skat! Efter det gik vi i bianco og jeg fik købt sko til galla, nu venter jeg bare på at min kjole kommer og så fik jeg købt to ting fra H&Ms conscious collection :D  Jeg har været til generalprøve og det er faktisk sværere end man tror at danse pardans alene ;-)

Ingen kommentarer: