onsdag den 27. april 2011

det sidste påskedage

Der er næsten gået en lille uge siden jeg sidst bloggede og jeg undskylder. I fredags var jeg på arbejde og det gik smertefrit, senere på dagen ankom Oliver. Min familie, Oliver og jeg tog til Vejrhøj og besteg den høj. Vi tog til Havnsø og spiste is. Det var godt nok varmt. Lørdag tog Oliver og jeg på sightseeing i Holbæk og spiste is. Søndag var hele familien + Oliver på Kongsøre og gik tur, drak saftevand, spiste kiks og fløj med drage. Mandag morgen klokken 6:30 stod vi op og så var det ud og sætte flag op i byen. Vi hentede morgenmad hos bageren og klokken 10:38 satte vi Oliver på toget hjem :-) Min mor kørte mig hjem til Andreas og vi havde den bedste dag længe. Andreas kom hjem fra arbejde og tog sig først et bad. Vi fandt et tæppe, kortspil og så cyklede vi ned på et græsareal og lå bare og solede, snakkede og spillede kort. Da vi havde ligget der i fire timer cyklede vi hjem med vores ting og cyklede ned på havnen for at få is. Vi købte vores is og satte os på molen og spiste dem og kiggede på vandet. Vi cyklede hjem igen og skiftede til badetøj, fandt håndklæder og gik ned til stranden. Så der fik jeg årets første badetur, det var koldt, men alligevel rart :-D Da vi kom hjem igen tog vi begge et hurtigt bad og lagde os ud på græsset igen og snakkede og kyssede :-) Da vi kom hjem var der lækker mad og bagefter lagde vi os ind på værelset og hørte musik.

I haven't got the time for blogging these days. Oliver was at my place from friday to monday. Monday I also had the best day ever with Andreas. We were out in the sun and played carts on blankets, we ate icecream and just enjoyed each other!! 

Ingen kommentarer: