onsdag den 27. april 2011

nyopdaget tandlægeskræk.

Tirsdag morgen startede med at en brackets faldt af fra min bøjle. Og da Holbæk ikke havde åbent blev jeg smidt på et tog mod Nørreport. Jeg kom derind og gik hen til klinikken og sad og ventede i lidt over en time. Da jeg endelig kom ind, blev jeg sat i en stol og han pillede elastikkerne, buen og bracketsne af. Og hold kæft hvor gjorde det ondt. Jeg ikke en bue på, men jeg fik elastikker på, men det var jo kun en uge, ja ikke en gang, seks dage siden jeg havde fået den på, så det gjorde bare ondt. Vi gik hen til computeren for at finde en ny tid, og jeg stod bare pænt og kiggede. Lige pludselig flimrede det hele og det næste jeg husker var, at jeg lå nede på gulvet. En kom med vaskeklude og lagde en på min pande og gav mig en i hænderne, to hjalp mig op i tandlægestolen og en gav mig vand. Jeg var åbenbart besvimet. Harry havde grebet mig. Da jeg havde drukket vandet og havde ligget der lidt gik jeg mod stationen og tog toget hjem. Jeg tog bussen til skolen og gik til gallamøde som blev holdt i solen. Jeg havde 1,5 time den dag. Bagefter dansede alle 90 9. klasser lancier i gymnastiksalen og det gik ikke særlig godt. Bagefter tog jeg i byen med Sofie og og kiggede efter ballarinaer, så mødtes jeg med Andreas og tog ham med hjem. Han tog hjem klokken 19:15 og så var der aftensmad. Jeg lagde mig og så film og spiste brownieis, havde en kort samtale med Andreas og så sov jeg som en sten.

I dag skal jeg til tandlægen igen og have en ny jernring om min tand i undermunden, dog kun i den ene side, men er spændt på om mine tænder har rykket sig nok, og jeg er virkelig bange!!!!!!!! Jeg skal højst sandsynligt også have buen på igen!! :-( 

Hvis jeg overlever kommer der endnu et blogindlæg.. Jeg vil prøve at tage mig sammen, for jeg har egentlig en masse at blogge om.



My brace broke and I had to go to the dentist in Copenhagen ALONE! It all went al right, but my God it hurt! When we stod up to find a new apoitment I passed out. I went to school and to the galla meating and after that all the 9th graders danced lancier in the gym. I went to the city with Sofie and after that i took Andreas with me home. Today I am also going to the dentist and I am really scared!! 

Ingen kommentarer: