tirsdag den 8. marts 2011

Slapper-dag!

I dag har jeg været hjemme med en utrolig slem mavepine og efterfølgende hovedpine! :( Vi starter fra begyndelsen!

I går fremlagde Sofie og jeg vores projekt om spiseforstyrrelser, og vi fik 10! :-D De sagde, at vi var meget tæt på 12, men skulle have brugt de ting vi havde med en smuuuule mere, og så er det, at jeg tænker: "hvad skal jeg bruge det til? Det er jo ikke fordi jeg har mulighed for at gøre det om?" Men altså, vi er godt tilfredse! Bagefter det tog jeg i byen med en Fie og vi fik kigget lidt på tøj, jeg tog med hende på arbejde og ventede på min mor til jeg skulle til det halvårlige tandlægetjek, og der blev tænderne pudset og fik flour på, men jeg havde ikke været smart at spise inden, og efter en flourbehandling må man ikke spise i en time! :O Men vi kørte mod Asnæs, og tog i centeret og købte lidt mad til mig hos bageren, for omkring da vi nåede derop var der gået en time :) Efter det tog jeg til dans, og dansede i to timer, og vi fik færdiggjort ekstranummeret.
Efter dans kom min mor, for vi havde aftalt at hun skulle snakke med min danselærerinde efter dans omkring det kostume vi skal have på til ekstranummer, som består af en bikinitop og en nederdel? Og det var ingen af os piger særlig glade for, men vores danselærerinde gik helt i baglås, og sagde alt muligt til min mor om, at hun så ned på hendes job og bla bla bla.. Og det tog omkring et kvarter. Da jeg kom hjem og havde spist ringede min dansepartner og fik det hele at vide, og så så jeg hvem vil være millioner og var på computeren :)
Jeg kom hjem med lidt tøj i går, nogle der kan gætte hvad? :-)

I dag har jeg som sagt haft en sygedag, jeg har nydt det gode vejr med suppe og et tæppe, efterfulgt af en is og min lillebrors selskab :) Klokken 15 kom Andreas, og vi endte med at lave aftensmad, og det blev rigtig godt! :-D Jeg laver et indlæg med det senere ;-)
Nu vil jeg spille lidt desperate house wives!

Ingen kommentarer: