søndag den 6. marts 2011

Født heldig...

..det er jeg i hvert fald ikke! Men måske har jeg arvet lidt fra min far (han er MEGET heldig!) Da min mor og jeg kørte hjem i dag fik jeg en trang til at eje det nye Sirene, og jeg fik plaget min mor til at holde ind på en tank, og der var ét Sirene tilbage og ingen Bazar, så det hapsede jeg! Jeg har også fundet denne lækre kjole på asos.com, men den var kun i en størrelse 40, men jeg var optimistisk og opdaterede hele tiden siden, jeg ville jo gerne have den, men jeg var fast besluttet på kun at købe den med de 20%, så lige pludselig var der en størrelse 38, men det er også for stort.. Pludselig var der en størrelse 36, og jeg tøvede ikke et enkelt sekund! Så nu er jeg snart den lykkelige ejer denne fine kjole! 

 




































Og så har jeg selvfølgelig også held i kærlighed <3


Ingen kommentarer: