søndag den 6. marts 2011

Jeg har ikke fået blogget så meget, men jeg har været travlt optaget af projektet! Vi har øvet for sidste gang i dag og det passede lige præcis med tiden! Så jeg håber, at den sidder lige i skabet i morgen klokken 8:50! 

I fredags tog jeg på Vivaldi med tre (fire) tøser! Den sidste kom lidt senere og helt uventet, men det var rart nok! Jeg havde flyverdragt på i fredags, men det var til sidst lidt for varmt! :-) Så kørte jeg med min mor hjem.. 
Om aftenen fik vi gæster. Alle dem fra pinseklubben, som er en gruppe på fem familier som campere sammen i pinsen og så cykler vi den samme rute på 25 km, det er alt sammen meget hyggeligt! :-) Vi hyggede os, især de voksne, de sidste gik klokken 3.30, men der sov jeg :-) Lørdag gik med at kigge på tøj på nettet, og så kom Andreas som jeg ikke havde set siden søndag, vi faldt i søvn og sov til klokken syv :-) Så så vi MGP og bagefter gik vi i seng.. I dag har jeg været til mærkeprøve, hvor jeg fik et diplom for den pokal jeg vandt, men den får jeg først til afdansningsballet og så fik jeg en anden plads i vores samba turnering :-) Bagefter kørte min mor mig ud til Sofie og vi fik øvet vores fremlæggelse en sidste gang inden det går løs! 

Nu vil jeg pakke taske, finde tøj, rydde og printe mine noter ud :-) Godnat! Sweet dreams!

Ingen kommentarer: