onsdag den 2. februar 2011

Titte titte bøh

Jeg tænkte, at jeg lige ville give lidt lyd fra mig! Jeg har bare ikke været hjemme så tidligt, at jeg magtede at tænde min computer, og det gør jeg heller ikke i aften, jeg vil prøve at få noget ordentlig søvn :-) håber, at I vil bære over med dette blogindlæg ;-)
I dag har jeg været sammen med Camilla, og det var dejligt :-) i går var jeg sammen med Andreas hos hans mor og der skete en mindre hændelse, som I kan hører senere :-) Lige nu sidder jeg i toget på vej hjem og glæder mig til at få bedstefarsskæg (kage) som Camilla mor har bagt og jeg var så heldig at få et stykke (et stort et!) med hjem! I morgen skal jeg være lidt sammen med Andreas, da vi har månedsdag og så skal jeg til Krop og Kartofler :-)

Vi ses senere, jeg bliver nødt til at skifte sang ;-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer: