lørdag den 5. februar 2011

oh shit..

Undskyld min lamme blogging for tiden, jeg er bare så træt eller også skal jeg noget, men jeg har til gengæld næsten ingen aftaler næste uge :-)
I går havde jeg fri fra skole pga. bøjletandlægen i København. Jeg fik en ny bue og strammet min bøjle og jeg har noget så grusomt ondt i mine tænder, det føles som om, at min kindtand bliver hevet langsomt ud.
I går aftes var jeg til fest ude på handels- og tekniske gymnasium. Det var min første.. tihi!  Jeg gjorde mig klar med Agnete, Sofie og Kristine, tre rigtig søde piger! Vi mødtes med Anne-Sofie, Ida og Mathilde på stationen og fulgtes til festen. Vi fik armbånd og kom ind. Vi mødtes derinde med Sofie, Nanna, Cecilie og Rikke. Vi hyggede os rigtig meget. Der var en del vi kendte, inkl. min kæreste og også nogle ukendte ansigter. Da klokken var halv tolv, tjekkede jeg hvornår det sidste tog mod København kørte og det var klokken 23:58, så jeg måtte i en fart finde min kæreste og hive ham af sted mod stationen, i farten glemte jeg min nøgle til min mors kontor, hvor alle mine ting stod, men jeg kunne ikke nå at få fat i den :( Så jeg gik i højhælede og nylonstrømper hjem fra toget til Andreas, og jeg havde hverken makeupfjerner eller tandbørste. I dag, da jeg vågnede magtede jeg virkelig ikke at skulle til Holbæk for at hente mine ting og bagefter til FashionFlea, så med nøje overvejelser måtte jeg sløjfe FashionFlea. Klokken halv et tog Andreas og jeg toget til Holbæk og hentede min nøgle hos Agnete, som heldigvis skulle på arbejde! Bagefter fik jeg ren gjort min ansigt og noget andet tøj og andre sko! Inden Andreas skulle tilbage og til fødselsdag tog vi på McDonalds og hyggede os. Bagefter tog jeg hjem og så har jeg ellers bare sumpet og slappet af, jeg blev ikke fuld i går, og jeg har hverken haft hovedpine eller noget, men nøj hvor er jeg træt! Andreas har vendt og drejet sig, fordi han havde fået for meget at drikke, og jeg havde virkelig ondt i mine 
 tænder! På øverste billede kan I se min kjole, den købte jeg i torsdags fra JustFemale til 400 kr, jeg har luret på den længe, men jeg kunne simpelthen ikke finde noget tøj, at tage på, så jeg investerede i den, og den er ret lækker!

Fra venstre: Agnete, Kristine og jeg. Det er på den måde I får at se, hvilket outfit jeg havde på i går. Sofie er desværre ikke med på billedet, da hun tog det, og jeg ikke nåede at få et af hende.

Et closeup af pigerne og jeg.

Lige nu sidder jeg og ser Olsen Banden og bagefter smutter jeg i seng, jeg er simpelthen så træt! Og jeg skal på arbejde klokken 7 til 12 i morgen.

Ingen kommentarer: