søndag den 6. februar 2011

nu har jeg brugt penge igen..

Denne gang på to ringe og en bluse fra www.asos.com.

top fra asos til 24 £

ring fra asos til 4,5 £

ringe fra asos til 6 £

 Men jeg synes godt, at jeg kunne tillade mig at købe disse få ting med 10%, så det kom til at koste mig 31£, nu hvor jeg heller ikke var til FashionFlea.

I dag har jeg været på arbejde fra 7 til 12 og klokken 13 fik jeg mig en middagslur på en time!
En flink mand, en af vores venner har endelig skaffet alle "ingredienserne" til mit tøjstativ! Og min far har endelig fundet en bordplade i sort og på to meter, præcis som jeg ville have den, nu skal jeg bare have mit gamle skrivebord ud og rykket lidt om, og selvfølgelig hentet tingene til tøjstativet! Ih, hvor jeg glæder mig!
I morgen er der skole, dans og skolehjemsamtaler. Mine tænder gør ikke ondt mere, men nu klør de!

Jeg sidder og ser "Min brors kæreste" på tv2. Om lidt vil jeg rydde lidt op, da der er ret rodet fra i fredags, og jeg skal have fundet tøj og pakket idrætstaske!

Ingen kommentarer: