søndag den 30. januar 2011

work work work..

Ja, jeg har ikke fået skrevet så meget i weekenden! Men jeg kan da lige fortælle jer, hvad jeg har været optaget af :-) Fredag efter skole blev Andreas og jeg kørt hjem af min mor, vi gjorde os klar og tog til kulturaften i mit lillebrors klasse. Altså han har kinesisk og så var der kinesisk kulturaften, man skulle hver især medbringe en kinesisk ret til buffet, der svarede til det antal mennesker man var, vi var fem og vi havde kinesiske gnaveben, jeg nåede ikke selv at smage dem inden de var væk, men jeg fik en masse andet lækkert mad, og der var selvfølgelig en masse forårsruller :-) Det var hyggeligt og vi var hjemme ved halv nitiden, vi så håndbold, Bring it on, og så gik vi i seng :-) Lørdag skulle jeg på arbejde fra 12 - 16:30, da jeg kom hjem gik jeg i bad og blev klar, vi skulle nemlig ud at spise hos nogle af vores venner som bor inde ved Fisketorvet, så der var lidt langt i vores lille fixe saxo :-) Deres ældste søn på 20 var hjemme, så vi hyggede os rigtig meget, vi fik også spillet en del wii og det var fantastisk mad! Vi fik til forret noget fiskepaté, det var ikke lige mig, da jeg ikke er til fisk :-( Til hovedret fik vi cordon bleu med kalvekød, ovnstegte kartofler, hjemmelavet rødvinssovs og nogle skiver squash og tomat der var lagt sammen, så fik vi ost og til dessert kvark med mandelessens og varm brombærsauce :-) Det var godt! Vi kom hjem ved 1 tiden, så jeg var godt træt, da jeg vågnede halv syv i morges, jeg skulle på arbejde fra 8 - 13, og det gik fint, da jeg kom hjem kom Andreas og jeg fik lavet en del matematik og så så vi håndbold, det interesserer mig ikke sindssygt meget, men jeg så da det meste, men til sidst var det for nervepirrende, så jeg gik hen og lavede matematik! Efter håndbold spiste vi aftensmad, så så vi Lykke og så tog Andreas hjem.. Så nu sidder jeg her og har lige pakket min taske, jeg overvejer at gå ud og børste tænder og smutte i seng, eller om jeg skal finde noget tøj til i morgen? :-) 

Godnat, jeg lover, at jeg blogger mere i den kommende uge, måske ikke lige i morgen, men der får jeg også travlt! Jeg skal i skole, til dans, til infomøde og hjem og så er klokken blevet 21:30?! Hva'be'har! :O

Ingen kommentarer: