torsdag den 20. januar 2011

Sikke en smøre....

min helt friskpressede appelsinjuice
- jeg tog lige en appelsin, skar den over og pressede den ;)




mit nyopryddede skab, se hvor fint det ligger! :)

så I lige kan se, hvor fint det ligger stablet ;-)

mine bluser ligger også i fine bunker og sorteret..

og ovenfra..

gæt, hvad jeg har lavet? :-D
Lige en masse billeder, når jeg er syg, så får jeg som sagt rengørings- og oprydningsvanvid :-D
Jeg har ryddet op i mit skab, og fandt to poser til Røde Kors, som jeg var nede med i dag, jeg fik også noget med hjem, men det må I se, når de er blevet vasket ;-) Jeg har også været nede med en skrabekalender, hvor vi havde vundet 25 kr. - ja, vildere bliver det simpelthen ikke ;-) 
Jeg fik købt to Cherry Cokes! Jeg har også været nede med flasker og dem fik jeg 69 kr. for :-)
Udover det så har jeg, ja samlet alle vores flasker sammen, ryddet op på mit skrivebord, hvor der er tendens til en lille bunker af diverse blade, papirer (som jeg lige har skrevet et eller andet ned på, fx. en kode til en hjemmeside eller en sang, osv.) Jeg har lagt tøj sammen og hængt tøj op, og jeg har ryddet op i stue, køkken, badeværelse og lidt på min lillebrors værelse :-) 
 Jeg mangler en skuffe i mit skab, men det er kun store tykke hættetrøjer og et par kjoler :-)
 Jeg håber snarest muligt, at få et nyt skrivebord, jeg vil mægtig gerne have et langt et med lige ben, så der er to sidepladser, en til computeren og en til lektierne. Så vil jeg rigtig gerne have et tøjstativ, men det skal jeg lige have fundet ud af og så selvfølgelig en masse bøjler :-D 
 Nu vil jeg ringe til Andreas og tjittjatte lidt, og så vil jeg gå i seng, jeg skal nemlig i skole i morgen :-D wææææææh! Jeg savner mine veninder!

Ingen kommentarer: