torsdag den 20. januar 2011

rengøring.

Jeg har haft rengøringsvanvid og i går fik jeg faktisk ryddet op i alle mine skuffer i mit skab, jeg fandt en pose at smide ud og to til genbrugen, så har jeg også en god undskyldning for at gå derned, jeg skal også lige i Super Brugsen og købe et par cherry cokes, men jeg skal ikke købe for meget for i næste weekend er der FashionFlea og jeg skal derind med to veninder :-D    

Altså jeg er stadig syg, men jeg tager i skole i morgen :-) Og når jeg en gang for taget mig sammen til at overføre billeder fra mit kamera, så har jeg et par billeder :-)  Nu vil jeg tage noget brunch, derefter et bad og så vil jeg gå i byen, jeg har efterhånden også brug for noget frisk luft ;)

I weekenden skal jeg være hos Andreas, vi skal passe hus og kat, så det bliver rigtig hyggeligt! :D

Short fra H&M til 129,- dem vil jeg meget gerne have fat i!

Ingen kommentarer: