mandag den 10. januar 2011

jeg elsker altså min mor.

mine tænder og min dejlige cherry coke! :D
et halvt dagens!
- halskæden er fra min kæreste :)


I dag har jeg været på skøjtebanen med min klasse, det kom jeg så bare først i tanke om, da jeg stod og ventede på toget, så jeg skøjtede slet ikke, da det var noget så koldt! Vi havde først fire timer, og så da vi fik frikvarter klokken 11:40, skulle vi bevæge os ned mod Isrosen, hvor vi skulle være klokken 12:15. Vi smuttede klokken 12:55. Så fulgte Sofie og jeg, Fie på arbejde i Matas, hvor jeg fik købt en ansigtsmousse og en dagcreme til tør og sart hud :) + en bifacil til min mor. Så fulgte jeg Sofie derhen hvor hun skulle tage sol, og efter det gik jeg op på stationen og mødtes med Andreas, jeg skulle først med toget klokken 14:10.. Det endte så med at Andreas og jeg blev hentet af hans mor, og så hentede vi Phillip (min lillebror) på skolen og vi blev kørt helt hjem :) Så sumpede jeg lidt herhjemme.. Så kørte min mor mig til dans, hvor jeg var til klokken 19, hvor efter min dansepartner Lukas, kørte mig hjem, han fik nemlig sit kørekort i dag :D TILLYKKE TIL HAM! Vi fik noget wasabimos med stegte løg og peberfrugter med nogle oksekødstrimler til aften, og efter det fandt jeg en Cherry Coke i køleskabet, som min søde mor har købt til mig! :D Og nu bager jeg de samme muffins, som her til min klasse i morgen :)
Jeg skal nok komme med et billede! Jeg kan så heller ikke lige finde ud af om det skal være med eller uden glasur/frosting? :)

Ingen kommentarer: