tirsdag den 11. januar 2011

*host host*

gammelt billede.. jeg tror, at det er 1 år gammelt :) det er hos min moster i Norge i julen 2009..

Jeg er stadig ikke helt rask, jeg hoster som bare pokker! Jeg har været i skole og haft 6 timer, fire af dem med verdens kedeligste lærer.. Men vi fik kage, mine muffins og de elskede dem! :D Sagde de... Vores sidste time, Tysk, var aflyst, da vores lærer var syg, jeg tog til Holbæk og tog med Andreas hjem.. Nu sidder jeg og hoster for mig selv og planlægger at finde tøj og smutte i seng.. Jeg skal måske til lægen.. eller jeg skal, men jeg kan ikke lide læger, når man har været der skal man altid sluge piller, og det kan jeg altså IKKE! :( Men på den anden side, jeg har lige slugt en hel halls, altså ved en fejl, så hvis jeg kan komme af med det her, så klarer jeg det nok lige.. Det andet er, at man får det også bare skidt af penicillin :( .. what to do? jeg må bare tage mig sammen, må jeg! Godnat :*

Ingen kommentarer: