torsdag den 2. december 2010

dårlig bloging..

Jeg har bare lavet så meget i den her uge! UNDSKYLD!
Mandag var jeg til dans, som jeg plejede, tirsdag var jeg sammen med Andreas (+ jeg begyndte at kunne tygge fast føde igen) Onsdag eller i går var jeg sammen med Eva, vi drak kakao og så Brødrene Mortensens Jul og så billeder fra de sidste par år a
f alt muligt og så så vi julekalender!
I dag har jeg været i skole, det var rigtig kedeligt i dag, men jeg fik 10 i Læseprøve og 10 i Diktat, i diktat var jeg en fejl fra 12, altså jeg havde en for meget og i læseprøve 2! :( Øv altså! Bagefter var jeg i byen med Katrine og vi spiste pomfritter og snakkede, så tog vi bussen, da jeg skulle til guitar, i dag lærte jeg "På loftet sidder nissen". I morgen har jeg fri, fordi jeg skal til tandlægen klokken 9.45..
På lørdag skal jeg hjem til Andreas og sove, og søndag skal jeg til fødselsdag hos min bedste veninde, hvor jeg følges med Andreas og hans familie.. Og så skal jeg køre med ned og aflevere hende på efterskolen :-D
I morgen skal jeg ind og se:








Ingen kommentarer: