søndag den 28. november 2010

endnu en weekend er gået.

Lækker kartoffelsuppe! Mmm!
Uden jeg har spist særlig meget! :(

I fredags var jeg i biografen med Andreas, vi så Harry Potter og døderegalierne del 1.. De 2 en halv time gik overraskende stærkt, og det var en god film! Bagefter tog jeg hjem med toget og min mor hentede mig på gåben på stationen, det var en hyggelig og flot gåtur hjem. Da vi kom hjem gik jeg i bad, så Far til fire på hjemmebane og så gik jeg i seng.
Lørdag morgen stod jeg op klokken 5, tog tøj og makeup på og smuttede på arbejde. Jeg kom lidt for sent, men jeg haltede hele vejen og det sneede og var mørkt, men det var egentlig en dejlig frisk tur, tiden på arbejde gik hurtigt og da klokken blev 11, holdte min far og ville hente mig, dejlig DaddyO! :D Da vi kom hjem gik jeg i gang med kartoffelsuppe, eftersom jeg ikke kan klare at spise mere yoghurt i alle afskygninger, måtte jeg have noget suppe! :-) Ved halv tretiden tog vi ned til nogle af vores venner for at bage julesmåkager, det blev til en bradepande med top på af klejner, og 3 slags vaniljekranse, jødekager, roulader (en tofarvet roulade lignende småkage), årets småkage, som blev en chocolatechip småkage :-) Klokken fem kom Andreas, og da vi var færdige med at bage, klokken seks, skulle vi have smørrebrød, de så virkelig gode ud, men jeg kunne ikke tykke dem :( Så jeg sad og nippede til nogle rejer og spiste en tallerken kartoffelsuppe :) Da vi havde spist gik Andreas og jeg hjem, vi så lidt tv og faldt så i søvn.
Da vi vågnede klokken ni, var der lavet morgenmad, nybagte boller ( jeg spiste og drak yoghurt) og der lå adventsgaver, jeg fik et armbånd lavet af gummi fra en gammel cykelslange, jeg så det på et julemarked og det var så fint :) Efter morgenmaden spillede vi Bezzerwizzer og jeg vandt!
Andreas tog hjem klokken 16, og så kom min faster og onkel og fik kaffe og småkager :-)
Nu må jeg hellere i gang med mit engelsk foredrag!

Ekstra: Vi skal have kartoffelmos til aften :-) + jeg spiste en hel bolle til frokost!


Ingen kommentarer: