søndag den 5. december 2010

yoghurt og suppe!

Er jeg træt af!
Som nævnt tidligere fik jeg bøjle på i fredags! Om aftenen var vi inde og se Mamma Mia, og det var virkelig godt! Bagefter gik vi en tur i Tivoli og kiggede på julepynten, det sneede, og var meget smukt. Jeg fik lov at blande nogle bolcher, da det er det eneste jeg kan spise :) Da vi kørte hjem havde jeg lidt hovedpine, men ikke de store smerter, men lørdag morgen, nøj hvor havde jeg ondt! :( Jeg tog en Panodil og min mutti lavede smoothie til mig! Jeg gjorde mig klar til at komme ud til Andreas, og de hentede mig.

Vi havde ligget og set lidt film på Andreas' værelse, som er et lille hus/værelse, som ikke hænger sammen med huset. Så ringede hans mor og sagde at der var vafler, og Andreas blev rigtig glad, så kiggede jeg bare på ham, og så gik det op for ham at jeg ikke kunne spise dem :( Så jeg fik yoghurt!

Til aften fik jeg suppe.. Senere fik vi (Andreas) hjemmelave konfekt og jeg spiste bolcher! I morges tog vi til morgenkaffe hos min bedste veninde, Nadia, som er hans halv kusine, fordi hun har fødselsdag i morgen, men går på efterskole, jeg gav hende natbukser og The Notebook, og et brev som hun må åbne i morgen ;-) De andre spiste lækre rundstykker, jeg spiste yoghurt, til frokost fik Nadia og jeg suppe, og så så vi film og sov til middag :) Om aftenen kom den anden halvdel af familien og vi fik Hamburgerryg, kartofler, aspargessovs og grøntsager, jeg spiste most kartoffel med sovs, og til dessert fik vi is, noget jeg kunne spise! Mmm..

Nu vil jeg pakke min taske ud og så pakke den igen og så vil jeg lave en smoothie til i morgen, og så gå i seng :)

Mine tænder gør rigtig ondt, og det er ikke særlig rart! :(

Ingen kommentarer: