søndag den 21. november 2010

overskrift.

Katrine, Katrine og Phillip (min lillebror)

Det endte med at Katrine blev og sov, men hun blev hentet klokken ni i morges, for at komme på arbejde klokken ti :-)
I går hyggede vi, vi spillede Bubble Struggle 2, og gik rimelig meget op i det :-) Vi hørte julemusik og lavede dej til pizza, bagefter lavede vi nachos med ost, og da vi havde spist det havde vi ikke lyst til pizza, så jeg bagte den men der blev ikke spist så meget :-) Vi spillede Band Hero, og så "Elite Pædagogen", klokken elleve gik vi i seng og så lå vi og snakkede en halv times tid, jeg havde det desværre ikke så godt :-( vi vågnede klokken kvart i ni, vi spiste en kanelgiffel og så blev Katrine hentet, jeg skal til at gøre mig klar så jeg kan komme ud til Andreas :-)

Hvad skal I lave i dag?

Ingen kommentarer: