mandag den 22. november 2010

jeg er simpelthen så uopfindsom til det her overskrift-fis

Hey! Jeg har travlt (som altid).. I dag har jeg været til dans, selvom jeg godt nok var træt, så klarede jeg det, vi lærte noget nyt i Samba, noget med nogle hop og noget :-) I dag har vi fået en masse prøver tilbage: i dansk stil fik jeg 7/10, altså 7 for stilen, og 10 for layout, jeg plejer at klare det bedre, men var blevet alt for fanget af mit emne og skrev alt for meget. I min historieprøve fik jeg også 7, det er jeg glad for, da jeg er så dårlig til det, i min samfundsfagprøve fik jeg 10, jeg blev meget overrasket, siger jeg jer! :O I matematik problemregning fik jeg 12 :D med 98/100.. Yupi! I dag havde vi geografiprøve, og jeg synes, at det gik okay, jeg blev færdig efter 25 minutter.
I morgen skal vi (min klasse og jeg) til København og se Christiansborg osv.. Vi får en halv time til en hel time på Strøget inden. Jeg skal småshoppe med Camilla :-D Bagefter skal jeg hjem til Andreas og hygge.

På torsdag er det dagen hvor jeg begynder på alt mit bøjlehalløj! Og der har jeg travlt, jeg skal først til tandlæge, så til guitar og så er der julemarked på skolen. Jeg overvejer også lidt at starte til Krop og Kartofler igen?

Nå, jeg har lige drukket mig en smoothie, og nu vil jeg gå i seng, jeg er simpelthen så træt :)

Ingen kommentarer: