onsdag den 24. november 2010

endnu en fridag + Københavnertur

I går købte jeg blandt andet nogle tights, de ligner dem her, men jeg synes faktisk at de er meget mere vinrøde! De kostede 49 ,-

I dag har jeg haft endnu en fridag, altså fra planer osv., jeg har været seks timer i skole, inkl. to vikartimer :-) Yupi! Jeg fik biologiprøve tilbage, jeg fik 10, med kun 3 fejl, så det er jeg ret stolt over :)
I morgen er der julemarked på vores skole, men fordi vi er 9. klasser, skal vi ikke være med, så vi har fag-dag, vi skulle egentlig have haft vores klasselærer i fem timer, men han er syg, så i stedet skal vi have vores skønne biologilærer i fire timer, og så har vi fri! Men da jeg skal til tandlægen i København og have sat elastikker på, så skal jeg smutte allerede klokken 11, og så skal jeg til guitar klokken 16, og være på skolen igen senest 17.20, for at se Krop og Kartofler showet.

I 7. klasse på vores skole, kan man til julemarkedet, sidst i November, vælge mellem Teater eller Krop og Kartofler. Krop og Kartofler er et show, hvor man synger, danser og ter sig mærkeligt til mærkelig musik. Det er simpelthen så morsomt, men det gælder om at kunne holde masken, da man til tider synes det er ret morsomt selv :D Jeg var selv med til det i 7. klasse, og det var lige mig! I år har vi været nede og se dem fra i år, de er noget af det værste jeg har set. Pigerne er sådan nogle små pop tøser, der bare går rundt og snakker og fniser, og slet ikke kan holde masken. Drengene tager det heller ikke seriøst og snakker også bare. De skal altså optræde i morgen, jeg har hørt fra læreren, som kører hele det Krop og Kartofler halløj, at det er det ringeste hold, som han har haft :-)

I går var vi jo i København, for at se Christiansborg, vores klasselærers bror er direktør for Folketinget, så derfor fik vi en eksklusiv rundvisning, det var faktisk ret spændende at se, og flot er det bestemt også! Vi så faktisk Pia Kjærsgaard :-O Bagefter så vi Bibliotekshaven, og Tøjhusmuseet udefra.. Det var rigtig blæsende og en rigtig kold tur, men jeg havde massere af varmt tøj på. Vi fik sammenlagt 1½ times fritid på Strøget.. Jeg viser Jer senere, hvad jeg har købt :-)

Bagefter var jeg sammen med Andreas, det var nu hyggeligt! <3>

Ingen kommentarer: