lørdag den 20. november 2010

max hygge.

Jeg hygger med min kat og stearinlys over det hele :-)
(jeg har lidt mærkelige øjne)

I dag stod jeg op klokken 4:45, for at kommer på arbejde klokken 5:30, og jeg var faktisk ualmindelig frisk! :O Tiden gik hurtigt, og før jeg fik set mig om var klokken 11, og jeg havde fri. Jeg blev drillet rigtig meget af bagerene, fordi min kæreste valgte at give mig et stort sugemærke på halsen i går, og det er ret tydeligt. Men da jeg kom hjem skyndte jeg mig i bad, fordi min veninde skulle komme klokken 12, men så skulle hun med toget, og ville først komme klokken 15, men hun nåede ikke toget, så nu kører hendes far hende vist! :D Jeg har en masse kage til os, og ingredienser til nachos og pizza.. Mmmh.. Jeg er faktisk rimelig træt, men jeg kan ikke nå at sove, men i ventetiden fik jeg ryddet op og gjort det vild hyggeligt med stearinlys, jeg snakkede med min mor inden hun også tog til julefrokost, og nu fik jeg også lige blogget.
Lige nu sidder jeg og hører julemusik og skriver lidt med en veninde. I kan se på billedet, at både min kat og jeg hygger os :-D I morgen kommer Andreas :-)


Ingen kommentarer: